Jak nakupovat
1. krok - Výběr zboží a vložení do košíku
- Z katalogu zboží nebo pomocí fulltextového vyhledávání si vyberte zboží, které chcete zakoupit.
- U vybrané látky si upravíte počet metrů, které chcete koupit a pomocí tlačítka "Vložit do košíku" připravíte k zakoupení. V dialogovém okénku se zobrazí množství a cena vloženého produktu a celkový počet produktů v košíku a jejich celková cena. Počet metrů, popř. kusů můžete upravit i v nákupním košíku. Látky je možné (mimo panel) nakupovat v násobcích 10 cm.
- Následně můžete zvolit, zda chcete POKRAČOVAT V NÁKUPU nebo zobrazit košík kliknutím na možnost DOKONČIT NÁKUP.
- Při výběru zboží zohledňujte dostupnost zboží. Je-li zboží na expedičním skladu, je u produktu vždy zelený nápis Skladem... s uvedením množství. Takové zboží jsme schopni zpravidla odeslat do 24 hodin. Pokud je u zboží uvedeno červeně Na dotaz, je zboží zpravidla na některé naší prodejně a musíme ověřit množství. Takové zboží jsme schopni stáhnout zpět na expediční sklad k odeslání, může se však prodloužit doba dodání až na 1 týden.
2. krok - Volba způsoby dopravy a platby
- Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.
- Pokud jste zvolili osobní odběr, zboží pro vás připravíme k vyzvednutí na našem výdejním místě, které jste si vybrali.
- Pokud jste vybrali některého z přepravců, zboží bude předáno k dodání tímto přepravcem dle podmínek tohoto přepravce.
- Zboží zasílané do zahraničí (tedy i na Slovensko) je nutné uhradit předem na základě obdržené zálohové faktury, na které budete mít všechny potřebné údaje k platbě.
- Není možné zvolit přepravu určenou pro ČR a uvést adresu pro zaslání zboží do zahraničí. Zahraniční zásilky mají přepravu označenou zemí dodání (např. ZÁSILKOVNA - Slovensko).
3. krok - Dodací a kontaktní údaje
- Nyní již stačí jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali a jste registrovaní, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat nebo nakoupit jednorázově bez registrace. Registrace není povinná.
- Vždy však budeme potřebovat adresu pro zaslání zboží, informace o jméně, vaší emailové adrese a telefonním čísle (povinné údaje, označeny *). Tyto údaje jsou nezbytné pro úspěšné doručení zásilky a pro zasílání informací o průběhu Vaší objednávky. Bez řádně či chybně vyplněných údajů nemusí být objednávka expedována.
4. krok - Dokončení objednávky
- Zkontrolujte všechny údaje, zvláště správné uvedení emailové adresy.
- Jestliže je vše v pořádku, klikněte na pole Odeslat objednávku a objednávka bude odeslána k dalšímu zpracování.
- O dalším průběhu a termínu dodání zboží vás budeme informovat prostřednictvím emailu, případně Vás budeme kontaktovat na uvedeném telefonním čísle.
- Jestliže naleznete ve shrnutí nesrovnalosti, můžete se vždy vrátit o příslušný počet kroků zpět a svou volbu upravit.
- Po odeslání objednávky obdržíte mailem potvrzení o přijetí objednávky.